Nice Assist
Nice Assist
Mesafeli Satış Sözleşmesi

Mesafeli Satış Sözleşmesi

Taraflar
İş bu sözleşmede Nice Assistance Yol Yardım ve Servis Hizmetleri Limited Şirketi (NİCE ASSİST olarak anılacaktır), oto çekici-yol yardım firmaları, oto lastik tamir ve bakım firmaları, oto kiralama firmaları, tamirhaneler (TEDARİKÇİ olarak anılacaktır), hizmet sözleşmesi satışı yapan firma ve şahıslar (BAYİ olarak anılacaktır), hizmet sözleşmesi satın alan kişi ve kuruluşlar (MÜŞTERİ olarak anılacaktır).

Asistans Hizmetleri Yol Yardım Teminat İçerikleri

*Arıza Halinde Yol Yardım Hizmeti: Arıza durumunda MÜŞTERİ tarafından satın alınan hizmet sözleşmesinde belirtilen en yakın sanayi sitesine çekilir. En yakın sanayi sitesine, MÜŞTERİ tarafından belirtilen adres tamirhane olabilecektir.

*Kaza Halinde Yol Yardım Hizmeti: Kaza durumunda MÜŞTERİ tarafından satın alınan hizmet sözleşmesinde belirtilen en yakın sanayi sitesine çekilir. En yakın sanayi sitesine, MÜŞTERİ tarafından belirtilen adres tamirhane olabilecektir.

*Lastik Patlaması Halinde Yerinde Onarım ya da Yol Yardım Hizmeti: Araç lastiğinin patlaması halinde, satın alınan hizmet sözleşmesi kapsamında yerinde onarım mümkünse limitler dahilinde mobil ekip gönderimi sağlanır. Lastiğin onarılmayacak durumunda olması halinde sarf malzemeleri temini MÜŞTERİ’ ye aittir. Yerinde onarım mümkün değilse en yakın oto lastik servisine çekim sağlanır.

*Yakıt Bitmesi Halinde Yol Yardım Hizmeti: Aracın yakıtının bitmesi halinde, satın alınan hizmet sözleşmesi kapsamında belirtilen limitler dahilinde en yakın yakıt istasyonuna araç çekimi sağlanır. Yakıta ilişkin masraflar vb. MÜŞTERİ’ ye aittir.
*Akü Bitmesi Halinde Yol Yardım Hizmeti: Aracın aküsünün bitmesi ve/veya akü kaynaklı arızası halinde yerinde onarım ekibi yönlendirilir veya en yakın sanayi sitesine çekim sağlanır. Akü değişimi ve sair masraflar MÜŞTERİ’ ye aittir. Sözleşme Şartları (Klozlar)
*NİCE ASSİST hizmet sözleşmesinin BAYİ’ ler aracılığı ile satışı esas olmakla beraber şirketin web sitesi ya da Genel Merkezi aracılığı ile de satın alınması mümkündür.
*İşbu sözleşmede belirtilen teminatlar hizmet sözleşmesinin satın alınmasından itibaren 15 Gün sonra başlar.

*Hizmet sözleşmesinde yer alan teminatlar çerçevesinde bir kullanım ihtiyacı olduğunda MÜŞTERİ +90 850 307 64 23 nolu acil çağrı merkezi aracılığı ile 7/24 hizmet talep edebilir.

*Hizmet sözleşmesi sadece satın alınan ve NİCE ASSİST kayıtlarında bilgileri yer alan araç için geçerli olup, aksi durumda yasal hakları saklıdır. Hizmet sözleşmesinin kullanımı sırasında özellikle de aracın çekici ile çekilmesi, kurtarılması sırasında oluşabilecek zararlar TEDARİKÇİ’ nin verdiği hasarlar/zararlar NİCE ASSİST sorumluluğunda değildir. NİCE ASSİST bu durumda MÜŞTERİ ile TEDARİKÇİ’ nin sorunu çözmesi için katkı vermeye çalışacaktır.

*Yük ve yolcu taşımada kullanılan araçlar için hizmet sözleşmesi satın alınması durumunda olası ihtiyaç halinde (arıza, kaza, lastik patlaması yakıt bitmesi vb.) taşınan yolcu ve yükten NİCE ASSİST sorumlu tutulamaz, gerekli tedbirlerin alınması araç işletenin sorumluluğundadır. NİCE ASSİST sadece aracın çekilmesinden sorumludur.

*MÜŞTERİ tarafından TEDARİKÇİ talebi yapılması ile hizmet sözleşmesindeki ilgili hakkını kullanmış sayılacaktır. Talepten sonra vazgeçilmesi hakkın kaybını engellemez.

*MÜŞTERİ’ nin hukuka aykırı davranışları, uygulama koşullarına aykırı hareketlerinden dolayı NİCE ASSİST sorumlu tutulamaz.

*Hizmet sözleşmesi satın alan MÜŞTERİ’ nin ihtiyaç halinde hizmet sözleşmesinde yer alan hizmetleri kullanmak için mutlaka NİCE ASSİST acil çağrı merkezini araması ve sözleşmedeki hizmetleri NİCE ASSİST aracılığı ile kullanması gerekmektedir. MÜŞTERİ’ nin bu hizmetleri kendi imkanları ile sağladıktan sonra NİCE ASSİST’ ten ücret talep etmesi mümkün değildir. MÜŞTERİ bu durumdan ve oluşan zararlardan dolayı NİCE ASSİST’ i sorumlu tutamaz.

*Hizmet sözleşmesi kapsamında yer alan ürünlerden bir ya da birkaçının var olduğunun tespit edilmesi halinde NİCE ASSİST hizmet verip vermemekte serbest olup, NİCE ASSİST’ in hukuki hakları saklıdır. MÜŞTERİ’ nin hizmet sözleşmesi koşullarına aykırı davranması ve sorumluluklarını yerine getirmemesi halinde NİCE ASSİST tarafından sözleşmenin sonlandırma hakkı saklıdır.

*NİCE ASSİST ve TEDARİKÇİ lüzum görülmesi halinde hizmetten yararlanacak MÜŞTERİ’ den gerekli evrak ve dokümanları isteyebilir.

Hizmet Sözleşmesinin Sona Ermesi

*Hizmet sözleşmesi satın alan MÜŞTERİ sözleşme başlangıç tarihinden itibaren 3 gün içerisinde iptali, araç değişikliği talep etme ve cayma hakkına sahiptir. Talep edilmemesi durumunda sözleşme iptali ve araç değişikliği yapılmayacaktır. *Sözleşmedeki aracın satışı halinde satış belgesinin ibrazı halinde ve paketteki hizmetlerden herhangi birisinin kullanılmaması koşulu ile sözleşme bedelinin %25’inden az olmamak üzere gün esaslı olarak iptal işlemi yapılarak, kalan tutar iade edilir. Sözleşme süresi esas olup, sözleşme süresi bitiminden sonraki iptal talepleri kabul edilmeyecektir. MÜŞTERİ bunu peşinen kabul eder.

Hizmet Sözleşmesi Yürürlük

*Sözleşme yürürlüğe giriş tarihinden itibaren 15 gün sonra geçerli olacaktır. Sözleşme başlangıç tarihinden itibaren ilk 15 gün içinde gelecek çekim talepleri kapsam dışında olacaktır. İlk hizmet talebinde bulunabilmek için, talep edilen aracın sigortalı adına kayıtlı olması gerekmekte olup talep edilen plakaya ait araca sözleşme süresince hizmet verilecektir. Hizmet başlangıç tarihi gelmeden tarafımıza hizmet talebinde bulunulması durumunda, talep tarihinden itibaren hizmet istenilen araç için; 7 gün boyunca sözleşme durdurulur. Bu sürenin ardından sözleşme tekrar devreye girer. NİCE ASSİST tarafından sunulan hizmet sözleşmesine ilişkin ödemenin gerçekleşmesi ile MÜŞTERİ sözleşme şartlarını kabul etmiş sayılır. Ödemenin gerçekleşmiş olmasından bayi satış kanalı sorumludur.